Thursday, November 12, 2015




Selam Sevgili Bozsisters takipçilerimiz,

Bu haftaki yazımız Aslı Boz’dan;



Size bu hafta aldığım ve severek kullanmaya başladığım bir tasarım defterden bahsetmek istiyorum. Geçen akşam küçük Boz İrem ile ofisten çıkıp, New York dilim pizza’da birşeyler atıştırdık. Pizzaların muhteşem olduğunu belirtip yemek kısmını geçiyorum:) Yemekten sonra Teşvikiye’de dolanırken Münferit Design adlı mağazayı gördük. İçeri girip rafları karıştırmaya başladık ve tam o sırada bir defter dikkatimi çekti ve benim olmalı dedim. Defterin tasarımı, dokusu, dış görüntüsü beni ilk çeken şey oldu. Sonra elime alıp baktığımda gördüm ki Christian Lacroix tasarımı bir defter. Tasarımcının defter tasarımları olduğunu bilmiyordum. Satın aldıktan sonra Christian Lacroix’in tasarımlarını merak edip google amcaya sordum:) Sonra öğrendim ki Christian Lacroix adlı tasarımcının birbirinden güzel defterleri varmış. Christian Lacroix defter tasarımlarının dışında bir çok alanda yaratıcılığını yansıtmış, birbirinden güzel tasarımlara imza atmış. Ev ürünleri, parfüm, ayakkabı, çanta ve defter tasarımlarını yansıttığı başlıca alanlar olarak sayabiliriz. Böyle bir tasarımcının defterini aldığımı görünce, oturup bir baktım kimmiş neler yapmış ve sonunda da sizinle paylaşmak istedim. Malum yeni yıl geliyor, benim için defter sezonu açılmıştır. Belki sizin de hoşunuza gider diye düşündüm. Siz de geç kalmayın :) Aynı zamanda yeni yıl için güzel bir hediye fikri olabilir. Benim gibi defter tutkunu biri iseniz, bu defterlere bayılacaksınız.













No comments:

Post a Comment